Alla vi i Gnaget, vi är svarta vi är gula. Vi är inte lika fula som dom i andra laget..

..Tillsammans ska vi gå, all lycka kan vi få. Alla vi som gett vår själ till AIK.

Haha vi börjar inlägget med en AIK-låt, jag är grymt sugen på att gå på fotbollsmatch nu snart. Ska bara hitta någon att gå med, får väl tvinga med nån. Haha :) 
Kom hem för ett tag sen, var och åt på grekisk restaurang med min bror. Min mamma har gäster här hemma, så vi åt på restaurang eftersom vi inte kunde äta hos pappa tydligen, vilket vi skulle ha gjort idag egentligen.. Menmen. 
Idag har det ju varit skola, såklart. Det är bara att vänja sig nu. Fick galet ont i magen i slutet, så jag led igenom NO:n och var inte med på idrotten. Har ångest över det, haha. Nu måste jag plugga biologi, Torkels läxförhör är inte att leka med! 
/Nadja


AIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0