20.45

1 vecka sen jag skrev, riktigt dåligt! Men det har varit lite knas och sådant, så jag har inte pallat bara.
Mjo, vad har hänt under tiden då? Vanliga skoldagar, vi har haft matteprov som gick prima, 16/20, jag är nöjd!
I fredags åkte jag till Charlotta och sov där, vi åt tacos, chillade galet och tänkte dra ut med några, men jag va ju död och somnade vid 11 på kvällen, haha.. (y)
lördagen åkte jag hem nångång på eftermiddagen, när jag kom hem fixade jag lite grejer och sådant. Simon kom hit lite senare så vi åkte in till stan, åt i kungshallen och tittade på bio. Flickan som lekte med elden, jättebra fast lång som sjutton. Efter filmen åkte vi i alla fall hit och Simon sov här, supermysig kväll :)
I söndags va jag med Simon hela dagen, vi tog det bara lugnt. Vid 7tiden åkte han hem så kom Charlotta hit, hon sov här från söndag till igår för hennes mamma va inte hemma.

Ja, ungefär det som hänt. Idag har vi skolfoto, kommer väl bli ful som stryk som alla andra år, asnajs!
Efter skolan drog jag, Fanny och Charlotta till Odenplan, fixade med Fannys piercing och lite annat.
Sen åkte jag hem, tittade på film och nu har jag legat och halvsovit i soffan och tittat på alla möjliga program, har somnat och vaknat flera gånger, höhö.

JAJA, långt och ointressant inlägg. Grey's börjar om en kvart :)
Cya! /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0