15.14

Ligger i sängen och dör, försov mig en hel del idag, när jag vaknade hade jag ont i huvet och mådde illa, samma sak som igår fast då gick jag till skolan ändå. Men idag blev jag hemma..
Fanny smsa nyss och fråga om vi kunde göra nåt, så hon sover här ikväll, det blir väl mys med film och gott :)kommer inte orka göra något annat ändå.
Imorgon sover Simon här, galet mys!
Igår efter skolan åkte jag till sumpan så hämtade Nadja upp mig där med moppen, så vi åkte till ängskolan eftersom hon skulle ta något kort. Där fick vi i alla fall vänta i typ 100 år. Efter det åkte vi hem till henne och åt sen åkte jag hem. När jag kom hem blev allergisk mot något och dog i soffan, sov i nästan 1 timme sen låg jag kvar där hela kvällen och tittade på lite av X-men med storebror samt Inlåst med pappa (y)

Men jag måste duscha och fixa iordning lite här, vill ut och gå sen med Fanny, måste prata och få luft.

Skriver ikväll eller tomorrow. Pusssssen! /Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0