Jag har kämpat och slitit, jag vet att det blir bättre men det känns inte hittils

Hola! Har varit i skolan idag, såklart. Matten gick bra idag, hallelujah! Franskan gick däremot inte lika bra, känner mig lite efter där faktiskt.. På musiken tittade vi på teater i klassrummet, och på NO:n kollade vi bara på film.
Jag ska snart gå hemifrån, eller ja om ca. 50 minuter. Ska och träna!
Imorgon efter skolan ska jag till pappa och kolla på moppe, hans granne säljer nämligen en nästan helt ny för 4000 bara, och då får jag hjälm och lås på köpet. Senare ska jag vara med Maria och Fanny, vet inte riktigt vad vi hittar på.
Nu ska jag läsa lite kemi, tjadå!
/Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0