Jag skrattar idag, kanske gråter jag sen

Juste, bra bloggning denna vecka var det som gällde ja! Har tyvärr inga bilder att bjuda på då det är sånna tider nu då jag inte tar några kort alls..

Idag har jag haft engelska då jag redovisade om Loch Ness-odjuret, franska då vi gick igenom provet (och jag kände mig plötsligt ännu sämre än innan när jag fick se mina fel), sen matte då jag bara pratade med Adgar, musik som var chill och sist NO då jag gjorde en framsida till mitt arbete.


Idag ska jag träna, med 96orna eftersom vårat lag inte har träning idag och då fick man välja mellan att träna med dom och att träna med damlaget. Jag kände mig ännu för osäker för att träna med damerna, så jag valde det andra.
Nu ska jag fixa någonting att äta, puss :)
/Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0