Jag tänker tillbaka, men det jag har idag är ingenting jämfört med det.

Oj vad längesen det var nu, försökte logga in tidigare idag faktiskt men det funkade inte. Men nu funkade det tydligen. Har inte hänt så mycket speciellt sen senast, men kan väl berätta lite. Har köpt moppe, och idag körde jag den för första gången. Riktigt jävla najs, det är skitkul att köra asså! Har spelat match och förlorat med stora siffror, sen har jag pluggat och varit med Sanna. Det har även varit lite jobbigt på vissa håll.

Det är väl typ det som hänt sen senast. Juste! Fick tillbaka mitt matteprov idag som vi skrev i måndags, och jag fick mvg! Känns så himla bra, med tanke på att jag trodde jag skulle få g. Men provet var jättelätt, så det känns bra, hade bara två fel.

Imorgon ska jag till skolan (med moppe!), och jag slutar en timme tidigare imorgon vilket är kl. tio i två. Det är jävligt najs, så jag ska hem och plugga SO och/eller svenska. Sedan är det match mot Täby på kvällen.
Vi hörs, mannar!
/Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0