Sportig, smart OCH snygg

Såja, nu hade jag tänkt blogga lite!
Vad har hänt sen sist då? Inte ett piss, höll jag på att säga, och det är nästan så faktiskt. Bara en massa plugg, prov och sånt skit.
I helgen var jag med Sanna på fredagen, sen på lördagen åkte jag till Kista och stan med Maria och Fanny, och därefter drog jag hem till Sanna igen en stund. På söndagen så var jag hos min farbror med bröder och deras familjer. Jag busade mest med söta lilla Filippa, min fyra (fem? ;o) åriga brorsdotter :) Missade förövrigt en DJ-match som jag tydligen var kallad till, hade kollat fel eller vad man nu ska kalla det. Aja, shit happens.
Nu ska jag titta på Kenny Begins, kärlek på den hörrni!
/Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0