Och jag är kvar här i dimman

Sitter i sängen nu, pappa ringde för en stund sen och "skällde" ut mig. Telefonräkningen hade gått åt helvete. 
ca 4000 sms hade jag skickat och efter 3000 började dom tydligen kosta, så det blev ju en del.
"100 sms om dagen nu Maria, inte mer! Okej?" hahaha, han är för söt min lilla pappa!

Jaja, kvällen blev först hemma med mammas jobbarkompisar, sen gick jag ner till Fanny och plugga i en timme sen titta på idol (y)
Imorgon ska jag till skolan hur dåligt jag än mår, pallar inte vara hemma mer, tråkigt.
Jag och Simon har även 6 månader, men eftersom han är sjuk så ses vi förräns i helgen. Men det blir bra :)
Du vet att jag älskar dig!

Men måste krypa ner i sängen nu, fryser som en gris!
Skriver tomorrrrow. /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0